Almindelige købsforespørgsler besvaret
Ordrer og forsendelse
Leveringstiden på vare som er på lager i DK ca. 1-2 hverdage
Leveringstiden på kundetilpassede patches er leveringstiden ca. 10 hverdage
Det kan du gøre på 2 måder enten ved at klikke her eller gennemføre et køb så vil du blive spurgt om du ønsker at oprette en konto
Dette kan du gøre inden fra din konto af. Der kan du også tilføje flere forskellige leveringsadresser hvis du ønsker dette.
Dette ses inden på din konto under ordre, der kan du se hvor langt vi er med produktionen. Eller om du er så heldig, at den allerede er på ved med posten
Nej.
Det vil vi ikke da dette er overladt til vores leverandør af sikker betaling.
Ja, momssatsen er på 25% i Danmark
Vi kan kun tilbyde levering til adresser i Jylland og brofaste øer i Danmark. Hvis du ikke har adresse i Danmark, kan du desværre ikke lægge en bestilling på vores hjemmeside.
Ja, det er sjælden vi deler kolis op. Og vi vil kontakte dig omkring dette, hvis det skulle blive nødvendig.
Hvis du har brug for at bytte en vare
Returnering og ombytning
Vi bytter med et smil så længe det ikke er kundetilpassede vare hvor der er godkendt layout.
Skynd dig at kontakte vores kunde support så klare de den for dig.
Vi står klar til at hjælpe, kontakt vores kunde support så klare de den for dig
Til vores kontor adresse. Findes på kontakt siden.
Enten skriver du en mail/kontaktformular eller ringer til os på telefon
Ring til os hurtigs muligt og vi vil se om vi ikke kan få det ændret hos vores fragt leverandør
Det korte svar er nej, men kontakt os hurtigt så skal vi se om vi kan nå at stoppe produktionen
Ja, det kan du godt. Enten på vores webshop eller over mail.